Przejdź do treści

Blog

Czwarty kwartał to dla handlu prawdziwy maraton — pełen emocji, presji i rekordowych obrotów. Ale czy to tylko domena sklepów detalicznych? Okazuje się, że szał zakupów w Q4 coraz wyraźniej przejawia się również w świecie B2B.
Cyfryzacja w sprzedaży B2B nie jest już trendem – stała się koniecznością. Klienci biznesowi oczekują dziś wygody, szybkiego dostępu do oferty oraz możliwości składania zamówień online o każdej porze dnia i nocy. Firmy, które chcą utrzymać konkurencyjność, muszą …
Jak połączyć sprzedaż B2B i B2C w jednym systemie? W tym case study pokazujemy, jak wdrożenie platformy inTradus START pomogło podokrem.pl usprawnić procesy sprzedażowe i stworzyć solidne podstawy dla dalszego rozwoju sprzedaży online.
Większość sprzedawców zaczyna swoją przygodę z działalnością od sprzedaży bezpośrednio do konsumentów, czyli w modelu B2C (business-to-consumer). Jest to naturalny wybór, zwłaszcza w dobie rozwiniętego e-commerce, gdzie dotarcie do indywidualnych klientów stało…
Wdrożenie platformy B2B to jeden z najważniejszych kroków w kierunku automatyzacji sprzedaży i profesjonalizacji obsługi klientów biznesowych. Decyzja o jej uruchomieniu często zapada po…
Allegro to jeden z najpopularniejszych kanałów sprzedaży w Polsce, który dla wielu firm jest pierwszym krokiem do rozwoju handlu online. Łatwość wystawiania ofert…
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu automatyzacja procesów to klucz do sukcesu. Firmy coraz częściej sięgają po rozwiązania, które pozwalają oszczędzać czas…
Już 13 grudnia 2024 r. wchodzi w życie Rozporządzenie GPSR (General Product Safety Regulation), które nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców…
Narzędzia pozwalające na odwzorowanie złożonej struktury organizacyjnej klienta oraz modelowanie jego procesów zakupowych na platformie B2B…
Chcesz być na bieżąco z nowościami
w e-commerce B2B?
Dołącz do naszego newslettera i zyskaj dostęp do praktycznych porad, inspirujących case study oraz najnowszych informacji o automatyzacji sprzedaży online. Razem z nami dowiesz się, jak rozwijać swój biznes i osiągać lepsze wyniki! Zapisz się już dziś i nie przegap żadnej okazji do rozwoju.
Zgody
Zgody (kopia)
Black Friday to globalne wydarzenie, które zyskało ogromną popularność na całym świecie, w tym także w Polsce. W sektorze B2B zyskał on na znaczeniu…
Wybór platformy B2B nie jest decyzją na całe życie, ale decyzja ta powinna być świadoma i przemyślana, ponieważ związanie się z niewłaściwym dostawcą…
To nie przypadek, że sprzedaż online tak bardzo się rozwinęła. Niemal nikt już nie wyobraża sobie robienia zakupów inaczej, niż przez Internet…
Klienci mogą zamawiać tylko w godzinach pracy Twojej firmy? Handlowcy stale odpowiadają na pytania o dostępność i ceny towarów? Platforma B2B sprawi…

5 powodów

dla których już dziś warto otworzyć kanał sprzedaży internetowej dla klientów biznesowych.
Coraz większa grupa przedsiębiorców, decydując się na wdrożenie systemu ERP w swojej działalności, sięga po program Subiekt nexo PRO stworzony przez firmę InsERT.
Platforma sprzedażowa B2B (business-to-business) jest narzędziem umożliwiającym wymianę handlową pomiędzy firmami w internecie. Różni się od typowego sklepu…
Nasz Klient potrzebował rozwiązania, które umożliwi sprawną obsługę klientów hurtowych, z możliwością złożenia zamówienia również przez klientów detalicznych…
Firma FH Dorota potrzebowała rozwiązania, które umożliwi sprawną obsługę klientów hurtowych, przy możliwości złożenia zamówienia również przez detalistów…
Uruchomienie nowego kanału sprzedaży to wyzwanie dla każdej firmy. Jest ono tym bardziej trudne, jeśli pierwszy raz planujesz wdrożenie platformy B2B i nie wiesz czego się…
Czym różni się sklep internetowy od platformy B2B? Dlaczego to właśnie platformy B2B mają w sobie ogromny potencjał, zarówno sprzedażowy, jak i związany z budowa…
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?
Jak wygląda platforma b2b inTradus START