Nasi klienci otrzymują dostęp do informacji o platformie i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Tworzymy również instrukcje wideo, które wspierają klientów w sprawnym zarządzaniu platformą.
Wsparcie serwisowe świadczymy zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową.
Przez pierwszy miesiąc od uruchomienia platformy możesz korzystać z pomocy opiekuna Twojego wdrożenia, który rozwieje wątpliwości, doradzi i pomoże jeśli pojawią się problemy związane z konfiguracją platformy.
Będzie Cię również wspierał w komunikacji z innymi podmiotami, które będą brały udział we wdrożeniu (zwłaszcza, jeśli zarządzanie i opiekę nad serwerem, na którym zainstalowany jest Subiekt GT lub Navireo oddałeś w ręce swojego partnera IT).
W ramach abonamentu zapewniamy Ci również stały monitoring przesyłania danych między Subiektem GT/Navireo, a systemem B2B.
Codziennie obserwujemy pracę wszystkich naszych platform i jeśli tylko pojawi się problem – kontaktujemy się z klientami i rozwiązujemy problemy na bieżąco. Możesz liczyć na nasze wsparcie w tym temacie niezależnie od wybranego pakietu.
Zdarzają się sytuacje, kiedy inTradus nie działa prawidłowo w wyniku konfliktu z innym oprogramowaniem, które działa u klienta (lub zostało zainstalowane w późniejszym czasie), a również jest zintegrowane z Subiektem GT lub Navireo.
Czasem problemem może być również konfiguracja serwera, na którym zainstalowany jest Subiekt GT/Navireo lub nieaktualne, niewspierane oprogramowanie.
Zawsze chętnie pomagamy w rozwiązywaniu tych złożonych problemów, jednak jest to wsparcie, które wykracza poza standardowe usługi, które obejmuje wdrożenie i miesięczny abonament. Są one wykonywane za dodatkową opłatą i rozliczane godzinowo wg opłat cennikowych (180 pln netto/h).
Realizacja tych działań wymaga również umówienia się na dogodny dla obu stron termin ich wykonania.
Automatyczna wymiana danych między systemem ERP (Subiekt GT lub Navireo), a platformą B2B, która odbywa się co 2 min.
Bezpieczne i sprawdzone rozwiązanie, zapewniające płynny przepływ oraz szeroki zakres integrowanych danych. Stale rozwijane i działające w ponad 200 wdrożonych systemach.
System stałego monitoringu wszystkich platform gwarantuje szybką i skuteczną reakcję serwisową w przypadku wystąpienia problemu.