Wsparcie techniczne
W ramach opłacanego abonamentu za system B2B otrzymasz wsparcie techniczne, na które składa się baza wiedzy, materiały instruktażowe oraz możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszym zespołem.
wsparcie wdrożeniowe
baza wiedzy
wsparcie techniczne

Opiekun klienta
Konsulting w zakresie ERP


Dodatkowe wsparcie IT
Zdarzają się czasem problemy z działaniem platformy B2B wynikające z nieprawidłowej konfiguracja serwera, na którym zainstalowany jest system ERP lub pojawia się konflikt z inną, zainstalowaną na serwerze aplikacją. Może się również okazać, że serwer ma zainstalowane nieaktualne, niewspierane oprogramowanie.
Monitoring wymiany danych

Często zadawane pytania
Każdy z modułów panelu administracyjnego został opisany w pełnej instrukcji do platformy inTradus START. Instrukcję otrzymałeś wraz z wiadomością mailową, zawierającą informację o zakończonym wdrożeniu. Znajdziesz tutaj między innymi opis w jaki sposób zarządzać elementami marketingowymi na swojej platformie (banery, aktualności, wyświetlanie okna pop-up) oraz elementami sprzedażowymi (tagi produktów, atrybuty produktów, landing pages, maskowanie produktów, warianty produktów, moduł handlowca, pliki XML itp.).
Jeżeli jesteś w trakcie trwającego okresu darmowej opieki powdrożeniowej, o pełną funkcjonalność platformy inTradus START możesz zapytać bezpośrednio swojego indywidulanego opiekuna, którego dane otrzymałeś wraz z wiadomością mailową informującą o zakończeniu wdrożenia.
Jeżeli okres darmowej opieki powdrożeniowej już minął, zapytania dotyczące konfiguracji oraz możliwości platformy możesz kierować na skrzynkę start@intradus.pl. Odpowiedź otrzymasz zgodne z kolejką zgłoszeń, nie później niż w ciągu 24 h.
