Przejdź do treści

Wsparcie techniczne

W ramach opłacanego abonamentu za system B2B otrzymasz wsparcie techniczne, na które składa się baza wiedzy, materiały instruktażowe oraz możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego z naszym zespołem.

wsparcie wdrożeniowe

Przed Tobą wdrożenie? Sprawdź jak się przygotować, dzięki naszym instrukcjom i poradom.

baza wiedzy

Skorzystaj z bogatej bazy wiedzy dostępnej online. Zyskaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

wsparcie techniczne

Jeśli masz problem – wyślij nam zgłoszenie opisujące problem na start@intradus.pl.

Opiekun klienta

Przez miesiąc od uruchomienia platformy możesz korzystać z bezpłatnego wsparcia opiekuna wdrożeniowego, który doradzi i pomoże Ci przy konfiguracji.
Będzie Cię również wspierał w komunikacji z innymi podmiotami, które będą brały udział we wdrożeniu (zwłaszcza, jeśli zarządzanie i opiekę nad serwerem, na którym zainstalowany jest Subiekt GT, Subiekt nexo PRO lub Navireo oddałeś w ręce swojego partnera IT).
Platforma prosta w obsłudze. Bardzo dobra współpraca, problemy rozwiązywane na bieżąco.
Grzegorz Sperzyński
„Zas-pol” Zygmunt Sperzyński i Alina Sperzyńska s.a
Fajna i przemyślana platforma, bardzo przystępna i intuicyjna. Mam nadzieję że będzie się rozwijać pod względem funkcjonalności i możliwości integracyjnych.
Łukasz Niewiadomski
Hurtownia Metalowa Niewiadomski sp. z o.o.
Zawsze szybko i skutecznie udało się rozwiązywać bieżące problemy lub uzyskiwać odpowiedzi na nurtujące pytania
Grzegorz Bancerz
Proma Polska sp. z o.o.

Konsulting w zakresie ERP

Potrzebujesz wsparcia z zakresu obsługi i rozbudowy systemu ERP? Chętnie pomożemy!
Doradztwo w zakresie systemów ERP to równie ważny element naszej działalności. Jeśli szukasz partnera IT, który może zapewnić stałe utrzymanie i aktualizacje systemu ERP, czy sprawować stałą opiekę nad infrastrukturą informatyczną – zapraszamy do kontaktu.

Dodatkowe wsparcie IT

W problematycznych sytuacjach możesz liczyć na pomoc naszych specjalistów.

Zdarzają się czasem problemy z działaniem platformy B2B wynikające z nieprawidłowej konfiguracja serwera, na którym zainstalowany jest system ERP lub pojawia się konflikt z inną, zainstalowaną na serwerze aplikacją. Może się również okazać, że serwer ma zainstalowane nieaktualne, niewspierane oprogramowanie.

Monitoring wymiany danych

W ramach abonamentu zapewniamy stały monitoring wymiany danych między ERP (Subiektem GT, Subiektem nexo PRO lub Navireo), a systemem B2B.
W ramach abonamentu zapewniamy stały monitoring wymiany danych między ERP (Subiektem GT, Subiektem nexo PRO lub Navireo), a systemem B2B. Codziennie obserwujemy pracę wszystkich naszych platform i jeśli tylko pojawi się problem – kontaktujemy się z klientami i rozwiązujemy problemy na bieżąco. Usługę monitoringu oferujemy w ramach abonamentu, niezależnie od wybranego pakietu.

Często zadawane pytania

Po zakończeniu wdrożenia platformy inTradus START, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi do logowania do panelu administracyjnego oraz do samej platformy (na domenie technicznej). Do wiadomości zostanie załączona pełna instrukcja, która zawiera szczegółowe opisy każdego z modułów, zawartych w panelu administracyjnym platformy. Dodatkowo dysponujemy materiałami instruktażowymi w formie wideo, które dostępne są na naszej stronie internetowej: . Jeżeli Twoje pytanie będzie wykraczało poza zakres zawarty w instrukcjach pamiętaj, że przez miesiąc od wdrożenia platformy przysługuje Ci indywidualny opiekun, który odpowie na wszystkie pytania, doradzi oraz rozwieje ewentualne wątpliwości. Po upływie tego czasu również możesz zadać nam pytanie kierując je w formie maila na skrzynkę start@intradus.pl.
Jeżeli jesteś w trakcie trwającego okresu darmowej opieki powdrożeniowej, problem możesz zgłosić bezpośrednio do swojego indywidulanego opiekuna, którego dane otrzymałeś wraz z wiadomością mailową informującą o zakończeniu wdrożenia. Jeżeli okres darmowej opieki powdrożeniowej już minął, problem z działaniem platformy możesz zgłosić w formie wiadomości mailowej na skrzynkę start@intradus.pl.
Jeżeli okres darmowej opieki powdrożeniowej już minął, pytanie dotyczące konfiguracji platformy kieruj na skrzynkę mailową: start@intradus.pl. Odpowiedź otrzymasz zgodne z kolejką zgłoszeń, nie później niż w ciągu 24 h.

Każdy z modułów panelu administracyjnego został opisany w pełnej instrukcji do platformy inTradus START. Instrukcję otrzymałeś wraz z wiadomością mailową, zawierającą informację o zakończonym wdrożeniu. Znajdziesz tutaj między innymi opis w jaki sposób zarządzać elementami marketingowymi na swojej platformie (banery, aktualności, wyświetlanie okna pop-up) oraz elementami sprzedażowymi (tagi produktów, atrybuty produktów, landing pages, maskowanie produktów, warianty produktów, moduł handlowca, pliki XML itp.).

Jeżeli jesteś w trakcie trwającego okresu darmowej opieki powdrożeniowej, o pełną funkcjonalność platformy inTradus START możesz zapytać bezpośrednio swojego indywidulanego opiekuna, którego dane otrzymałeś wraz z wiadomością mailową informującą o zakończeniu wdrożenia.

Jeżeli okres darmowej opieki powdrożeniowej już minął, zapytania dotyczące konfiguracji oraz możliwości platformy możesz kierować na skrzynkę start@intradus.pl. Odpowiedź otrzymasz zgodne z kolejką zgłoszeń, nie później niż w ciągu 24 h.

Po zakończeniu wdrożenia platformy inTradus START, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi do logowania do panelu administracyjnego oraz do samej platformy (na domenie technicznej). Do wiadomości zostanie załączona pełna instrukcja, która zawiera szczegółowe opisy każdego z modułów, zawartych w panelu administracyjnym platformy. Dodatkowo dysponujemy materiałami instruktażowymi w formie wideo, które dostępne są na naszej stronie internetowej: . Jeżeli Twoje pytanie będzie wykraczało poza zakres zawarty w instrukcjach pamiętaj, że przez miesiąc od wdrożenia platformy przysługuje Ci indywidualny opiekun, który odpowie na wszystkie pytania, doradzi oraz rozwieje ewentualne wątpliwości. Po upływie tego czasu również możesz zadać nam pytanie kierując je w formie maila na skrzynkę start@intradus.pl.
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?
Jak wygląda platforma b2b inTradus START