Nasi klienci otrzymują dostęp do informacji o platformie i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Tworzymy również instrukcje wideo, które wspierają klientów w sprawnym zarządzaniu platformą.
Wsparcie serwisowe świadczymy zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową.
Przez pierwszy miesiąc od uruchomienia platformy możesz korzystać z pomocy opiekuna Twojego wdrożenia, który rozwieje wątpliwości, doradzi i pomoże jeśli pojawią się problemy związane z konfiguracją platformy.
Będzie Cię również wspierał w komunikacji z innymi podmiotami, które będą brały udział we wdrożeniu (zwłaszcza, jeśli zarządzanie i opiekę nad serwerem, na którym zainstalowany jest Subiekt GT lub Navireo oddałeś w ręce swojego partnera IT).
W ramach abonamentu zapewniamy Ci również stały monitoring przesyłania danych między Subiektem GT/Navireo, a systemem B2B.
Codziennie obserwujemy pracę wszystkich naszych platform i jeśli tylko pojawi się problem – kontaktujemy się z klientami i rozwiązujemy problemy na bieżąco. Możesz liczyć na nasze wsparcie w tym temacie niezależnie od wybranego pakietu.
Zdarzają się sytuacje, kiedy inTradus nie działa prawidłowo w wyniku konfliktu z innym oprogramowaniem, które działa u klienta (lub zostało zainstalowane w późniejszym czasie), a również jest zintegrowane z Subiektem GT lub Navireo.
Czasem problemem może być również konfiguracja serwera, na którym zainstalowany jest Subiekt GT/Navireo lub nieaktualne, niewspierane oprogramowanie.
Zawsze chętnie pomagamy w rozwiązywaniu tych złożonych problemów, jednak jest to wsparcie, które wykracza poza standardowe usługi, które obejmuje wdrożenie i miesięczny abonament. Są one wykonywane za dodatkową opłatą i rozliczane godzinowo wg opłat cennikowych (180 pln netto/h).
Realizacja tych działań wymaga również umówienia się na dogodny dla obu stron termin ich wykonania.
Automatyczna wymiana danych między systemem ERP (Subiekt GT lub Navireo), a platformą B2B, która odbywa się co 2 min.
Bezpieczne i sprawdzone rozwiązanie, zapewniające płynny przepływ oraz szeroki zakres integrowanych danych. Stale rozwijane i działające w ponad 200 wdrożonych systemach.
System stałego monitoringu wszystkich platform gwarantuje szybką i skuteczną reakcję serwisową w przypadku wystąpienia problemu.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.