Przejdź do treści

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Wybierz wygodną dla siebie formę kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, rozwiejemy wątpliwości, doradzimy, pomożemy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Zostaw dane kontaktowe

Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgody
Zgody

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

Często zadawane pytania

Od momentu podpisania umowy w ciągu kilku dni uruchomimy platformę B2B na domenie technicznej. Następnie dane o produktach, cenach, stanach magazynowych, dokumentach i kontrahentach zostaną przesłane z sytemu ERP do platformy B2B. Wystarczy uzupełnić treść stron informacyjnych, ustawić sposoby dostaw i płatności. Kiedy dasz nam znać, że wszystko jest gotowe, opublikujemy platformę na docelowej domenie.

Najpierw wybierasz pakiet funkcjonalny, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym temacie – skontaktuj się z nami. 

Przed zakupem warto również umówić się na zdalną prezentację systemu, podczas której zobaczysz jak działa plaforma, na czym polega jej integracja z ERP. Odpowiemy też na Twoje pytania. 

Następnie przygotujemy ofertę i umowę. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wdrożenie, które odbędzie się do 7 dni od momentu podpisania umowy i opłacenia faktury na pierwszy okres rozliczeniowy. 

Nie musisz. Możemy podpiąć bezpłatny certyfikat SSL (Let’s encrypt) do Twojej platformy. Jeśli posiadasz zakupiony certyfikat SSL – podepniemy go do witryny.

Zmiana pakietu jest możliwa w dowolnym momencie.

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Można skorzystać z dodatkowo płatnych usług wsparcia przy zmianach w stylach .css platformy, które rozliczane są godzinowo, po stawce zgodnej z aktualnym cennikiem.
Sfera do Subiekta GT nie jest wymagana.
Cały czas monitorujemy działanie platformy w ramach usługi cloud services. Jeśli pojawi się problem z przesyłaniem danych między platformą inTradus a systemem Subiekt GT/Navireo – skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia przyczyny problemów i ich wyeliminowania. Wszystko po to, by dane na platformie były zawsze aktualne.
Platforma B2B zostanie przepięta na wskazaną przez Ciebie domenę lub subdomenę.
Tak, oferujemy kontakt z opiekunem w trakcie wdrożenia (4h) oraz udostępnimy wszystkie niezbędne instrukcje, oraz filmy instruktażowe. Przez miesiąc od wdrożenia również możesz kontaktować się z opiekunem, który będzie odpowiadał na Twoje pytania i rozwiewał wątpliwości.

Aktualna wersja SubiektGT/Navireo, MSSQL z aktualnym wsparciem Microsoft, .NET4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe.

Zintegrowani z pasją
Jako zespół inTradus jesteśmy częścią inSolutions, firmy zajmującej się tworzeniem innowacyjnego i kompleksowego oprogramowania dla biznesu.
Specjalizujemy się w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań informatycznych w oparciu o model omnichannel dla systemów ERP. Wszechstronna wiedza biznesowa pozwala nam wspierać klientów w rozwoju biznesu i dostarczać narzędzia, które budują ich przewagę konkurencyjną.
Więcej o nas:
inSolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
NIP 648-25-59-251
REGON 240182995
KRS 0000650171
Biuro:
41-800 Zabrze, ul. Słowackiego 2A
Oddział:
03-581 Warszawa, ul. Karkonoszy 8