Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Zostaw dane kontaktowe
Skontaktuj się z nami
-
Napisz
start@intradus.pl
-
Odwiedź nas
41-800 Zabrze
ul. Słowackiego 2A
Zobacz na mapie
Często zadawane pytania
Od momentu podpisania umowy w ciągu kilku dni uruchomimy platformę B2B na domenie technicznej. Następnie dane o produktach, cenach, stanach magazynowych, dokumentach i kontrahentach zostaną przesłane z sytemu ERP do platformy B2B. Wystarczy uzupełnić treść stron informacyjnych, ustawić sposoby dostaw i płatności. Kiedy dasz nam znać, że wszystko jest gotowe, opublikujemy platformę na docelowej domenie.
Najpierw wybierasz pakiet funkcjonalny, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym temacie – skontaktuj się z nami.
Przed zakupem warto również umówić się na zdalną prezentację systemu, podczas której zobaczysz jak działa plaforma, na czym polega jej integracja z ERP. Odpowiemy też na Twoje pytania.
Następnie przygotujemy ofertę i umowę. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wdrożenie, które odbędzie się do 7 dni od momentu podpisania umowy i opłacenia faktury na pierwszy okres rozliczeniowy.
Zmiana pakietu jest możliwa w dowolnym momencie.
Aktualna wersja SubiektGT/Navireo, MSSQL z aktualnym wsparciem Microsoft, .NET4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe.


REGON 240182995
KRS 0000650171
41-800 Zabrze, ul. Słowackiego 2A
03-581 Warszawa, ul. Karkonoszy 8