Polityka prywatności
Polityka prywatności inSolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w 41-800 Zabrze, ul. Juliusza Słowackiego 2A.
Kim jesteśmy?
Co już stworzyliśmy?
- Rozwiązania do sprzedaży mobilnej,
- Systemy do zarządzania magazynami (również wysokiego składu),
- Platformy sprzedaży internetowej (B2B i B2C) w tym realizacje typu multistore i marketplace,
- Linię dodatków (rozszerzeń funkcjonalnych) do InsERT GT i InsERT nexo,
- Oprogramowanie na systemy POS,
- Aplikacje wspierające sprzedaż na Amazon,
- Systemy BI (analizy business intelligence),
- Kompleksowe rozwiązanie stworzone do obsługi sieci sprzedaży (np. piekarni, cukierni).
Kto jest Administratorem Twoich Danych Osobowych?
W jaki sposób i w jakich sytuacjach stosuje się oświadczenie dotyczące prywatności?
W jaki sposób inSolutions działa jako administrator danych?
Dlaczego gromadzimy Twoje dane osobowe?
-
Dotychczasowi i potencjalni klienci
W celu świadczenia usług, zarządzania relacjami z klientami oraz realizacji obietnic złożonych dotychczasowym lub potencjalnym klientom, inSolutions potrzebuje informacji na temat Twojej tożsamości, pozycji jako użytkownika naszych usług i produktów z których korzystasz bądź zamierzasz skorzystać, a także informacji, w jaki sposób się z Tobą skontaktować lub jaka jest Twoja rola jako osoby do kontaktu. Główne powody przetwarzania tych informacji to:- Przygotowywanie oraz realizacja umów zawartych z klientami oraz dostarczanie klientom aktualnym bądź przyszłym ofert i informacji na ich prośbę.
- Realizacja usług zapisanych w umowie pomiędzy inSolutions a zaangażowaną stroną.
- Zapewnianie wsparcia osobom korzystającym z naszych produktów i usług. Ciągłe ulepszanie usług dzięki informacjom zwrotnym od klientów.
- Zapewnianie odpowiednich standardów w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
- Fakturowanie, dokonywanie zakupów zakupów, dokonywanie płatności oraz realizacja innych zadań finansowych.
- Przekazywanie klientom ofert produktów i usług, na przykład w oparciu o akcje promocyjne czy programy lojalnościowe prowadzone przez firmy współpracujące z inSolutions bądź pozostałych naszych partnerów.
- Administrowanie i zarządzanie zgłoszeniami użytkowników odnośnie produktów firmowanych/wdrażanych przez inSolutions z których korzystają bądź zamierzają skorzystać.
- Zapewnianie możliwości uczestnictwa w różnorodnych działaniach marketingowych organizowanych przez inSolutions czy partnerów inSolutions.
- Tworzenie profili użytkowników w określonych przypadkach w celu promowania produktów i usług, które są lepiej dopasowane do konkretnych klientów i ich potrzeb.
- Administrowanie i zarządzanie zgłoszeniami/zapytaniami dotyczącymi oferowanych przez inSolutions produktów i usług w celu przedstawienia potencjalnemu Klientowi najlepiej dopasowanej oferty.
W celu rozszerzenia naszego zasięgu na rynku będziemy realizować swoje uzasadnione interesy oraz przetwarzać dane potencjalnych klientów na potrzeby prowadzenia marketingu bezpośredniego. Aby dostarczać potencjalnym klientom interesujące ich treści, inSolutions będzie przetwarzać dane osobowe potencjalnych klientów zebrane podczas negocjacji dotyczących sprzedaży, a także dane osób, które wyraziły zainteresowanie otrzymywaniem ofert od inSolutions
Podstawę prawną dla działań wymienionych powyżej stanowi zgoda, umowa oraz uzasadnione interesy. Zapewniamy, że wszelkie wiadomości elektroniczne wysyłane w ramach marketingu bezpośredniego będą zawierały możliwość rezygnacji z otrzymywania dalszych komunikatów marketingowych. Jeśli rezygnacja nie jest możliwa, prosimy o kontakt z naszym biurem pod adresem email odo@insolutions.pl lub pisemnie na adres inSolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Zabrzu (41-800), przy ul. Słowackiego 2A.
-
Dotychczasowi i potencjalni pracownicy
Jeżeli jesteś pracownikiem inSolutions, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji zawartej pomiędzy nami umowy oraz w celu przestrzegania przepisów ustawowych, takich jak prawo pracy, prawo podatkowe oraz inne przepisy. Będziemy realizować takie działania na podstawie umowy i obowiązku prawnego, a ponadto będziemy zapewniać odpowiednie okresy przechowywania przetwarzanych danych.Jeżeli szukasz pracy w inSolutions, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu określenia, do jakiego stopnia Twoje umiejętności odpowiadają stanowisku, na które aplikujesz. Będziemy realizować takie działania na podstawie umowy i obowiązku prawnego, a ponadto będziemy zapewniać odpowiednie okresy przechowywania przetwarzanych danych.
Więcej informacji na temat okresów przechowywania różnych kategorii danych można uzyskać od Inspektora Danych Osobowych pod adresem email odo@insolutions.pl.
-
Klienci i partnerzy
Będziemy przetwarzać dane osobowe osób fizycznych reprezentujących naszych Klientów, Dostawców i Partnerów biznesowych w związku z realizacją naszych uzasadnionych interesów, do których należy pozyskiwanie nowych Klientów, obsługa bieżących, pozyskiwanie nowych partnerów i nowych rynków, a także w celu realizacji umów pomiędzy inSolutions a kontrahentami.W przypadku zawarcia umowy z inSolutions w celu pozyskania naszych produktów lub oferowanych usług, możemy gromadzić i przetwarzać ograniczone ilości danych osobowych (np. imię i nazwisko, adres, adres email, nr telefonu, nr PESEL) pracowników lub innych przedstawicieli Klienta w celu realizacji umowy. Podstawą prawną takiego przetwarzania są uzasadnione interesy. W takim wypadku przetwarzamy dane osobowe wyłącznie w celu realizacji umowy z klientem, w okresie obowiązywania takiej umowy i z zachowaniem stosownego ustawowego okresu przechowywania takich danych po wygaśnięciu umowy.
-
Osoby odwiedzające biuro
Aby spełnić normy w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz realizować nasze uzasadnione interesy, a także chronić tajemnice przedsiębiorstwa oraz pracowników, klientów i inne osoby, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w wyniku instalacji monitoringu CCTV w każdej siedzibie inSolutions. Osoby fizyczne zostaną powiadomione o takich działaniach, jeśli będą one prowadzone. Nagrania z monitoringu CCTV będą przechowywane w okresie przechowywania czyli w ciągu 30 dni.
Podstawa prawna
- Zgoda: osoba fizyczna udzieliła wyraźnej zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w konkretnym celu.
- Umowa: przetwarzanie jest niezbędne z uwagi na umowę zawartą z osobą fizyczną lub ze względu na to, że osoba fizyczna złożyła wniosek o podjęcie konkretnych kroków przed zawarciem umowy.
- Obowiązek prawny: przetwarzanie jest niezbędne w celu zachowania zgodności z przepisami prawa (z wyłączeniem zobowiązań umownych).
- Uzasadnione interesy: przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji uzasadnionych interesów danego podmiotu lub osoby trzeciej, chyba że istnieje uzasadniony powód, aby chronić dane osobowe danej osoby fizycznej, który przeważa nad takimi uzasadnionymi interesami.
W jaki sposób gromadzimy Twoje dane osobowe?
Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
Przekazywanie danych poza granice UE/EOG
Przekazywanie danych podmiotom zewnętrznym
- Dostawcy, sprzedawcy i partnerzy biznesowi
Możemy przekazywać Twoje dane osobowe partnerom biznesowym lub dostawcom w uzasadnionych przypadkach związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem, kiedy pozwalają na to przepisy ustawowe lub kiedy wyraziłeś/-aś zgodę na taką wymianę danych. Na przykład część przestrzeni dyskowej inSolutions może być wynajęta od jednego z naszych certyfikowanych dostawców, a w efekcie, pod względem technicznym, część danych osobowych może zostać przekazana dostawcom zewnętrznym. Innym przykładem może być zakup usługi lub produktu, jakie inSolutions dostarcza za pośrednictwem partnera. W takich sytuacjach inSolutions oraz odpowiedni partner biznesowy mogą udostępniać sobie nawzajem Twoje dane osobowe w celu realizacji usługi lub dostawy produktu. - Organy publiczne
Organy publiczne, takie jak urzędy skarbowe, policja, sądy i inne organy państwowe, mogą prosić inSolutions o dostarczenie danych zgromadzonych na Twój temat. inSolutions będzie realizować takie wnioski od organów publicznych i instytucji rządowych wyłącznie wtedy, gdy istnieją odpowiednie podstawy prawne do realizacji danego wniosku. - Społeczności użytkowników
Jeżeli angażujesz się w komentowanie lub wyrażanie opinii w społecznościach użytkowników inSolutions lub w mediach społecznościowych, gdzie takie informacje mogą zostać odczytane i wykorzystane przez każdą osobę, która ma dostęp do danej społeczności, w celach będących poza kontrolą inSolutions, inSolutions nie ponosi odpowiedzialności za treści, jakie umieszczasz w takich społecznościach.
Narzędzia do automatycznego przetwarzania danych i profilowania
Pliki cookies
Usługi Google Analytics
Pliki cookies sieci społecznościowych firm zewnętrznych
Jakiego rodzaju dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez inSolutions?
- Informacje ogólne i dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i adres
- Dane demograficzne, takie jak data urodzenia lub płeć
- Numer PESEL, NIP, REGON
- Informacje zwrotne na temat naszych usług i produktów
- Różne wnioski, jakie składasz do inSolutions
- Zdjęcia lub filmy, na których jesteś widoczny/-a, nagrane na terenie należącym do inSolutions (siedziba) oraz w czasie szkoleń i konferencji, targów etc..
- Treści, jakie umieszczasz na naszych stronach internetowych, w aplikacjach, oraz na stronach w mediach społecznościowych, na przykład zdjęcia lub filmy
- Aplikacje związane z usługami świadczonymi przez nas na podstawie umowy
- Informacje finansowe, takie jak informacje na temat Twojego rachunku bankowego
- Śledzenie informacji aktywnie wysyłanych nam za pośrednictwem naszych stron internetowych, aplikacji i podstawowych usług on-line. Obejmuje to informacje takie jak adres IP, informacje na temat używanej przeglądarki internetowej czy ustawienia języka
- Unikalne informacje na temat użytkownika, takie jak login, hasło, uprawnienia
- Reakcja na wiadomości e-mail, co oznacza, że analizujemy, czy otwierasz wiadomości e-mail, jakie otrzymujesz od inSolutions
- Informacje na temat poprzedniego zatrudnienia i wykształcenia, takie jak tytuł, stanowisko, obowiązki, historia i zainteresowania w kontekście zawodowym
- Informacje, jakie upubliczniłeś/-aś i dobrowolnie przekazałeś/-aś w mediach społecznościowych firm zewnętrznych.
- Informacje o Twoich kontrahentach jakie posiadasz w swojej bazie danych które pozyskujemy w trakcie świadczenia dla Ciebie usług migracyjnych czy serwisowych
- Jeżeli jesteś pracownikiem i przebywasz na zwolnieniu lekarskim bądź posiadasz określony stopień niepełnosprawności, możemy przetwarzać pewne wrażliwe informacje dotyczące Twojego stanu zdrowia zgodnie z przepisami prawa pracy. Będziemy prowadzić takie działania zgodnie z prawem polskim
- Jeżeli jesteś osobą fizyczną i uległeś/-aś wypadkowi na terenie naszych obiektów, możemy być zobowiązani do przetwarzania danych na temat Twojego stanu zdrowia, aby spełnić normy dotyczące bezpieczeństwa, zdrowia i ochrony środowiska, a także zarejestrować dane zdarzenie, aby uniknąć tego rodzaju sytuacji w przyszłości
W jaki sposób inSolutions chroni Twoje dane osobowe?
Kiedy inSolutions korzysta z usług podmiotów przetwarzających?
Jakie masz prawa i jak możesz z nich skorzystać?
Skontaktuj się z nami
ul. Słowackiego 2A
41-800 Zabrze