Cennik platformy B2B
W tabeli poniżej zaprezentowaliśmy kluczowe możliwości, jakie oferuje każdy pakiet cenowy. Jeśli chcesz poznać pełen zakres możliwości – napisz do nas i poproś o szczegółową ofertę.
Funkcje systemu | 299 PLN netto/mc Start 1 | 399 PLN netto/mc Start 2 | 599 PLN netto/mc Start 3 |
Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów | |||
Wsparcie techniczne i bezpłatne aktualizacje | |||
Hosting w chmurze i certyfikat SSL w cenie abonamentu | |||
Integracja z Subiektem GT, Navireo (zobacz opis) | |||
Prezentowanie historii dokumentów, stanu rozliczeń, limitów kredytowych, terminów płatności (zobacz opis) | |||
Moduł aktualności (zobacz opis) | |||
Wyświetlanie stanów z wielu magazynów z jednej bazy Subiekte GT/Navireo (zobacz opis) | |||
Obsługa statusów zamówień (zobacz opis) | |||
Automatyczna wysyłka e-mail (zobacz opis) | |||
Minimalna kwota zamówienia | |||
Tagi produktów (czasowe, stałe) (zobacz opis) | |||
Moduł SEO oraz dostosowanie kodu pod wyszukiwarki (zobacz opis) | |||
Obsługa zaawansowanej polityki rabatowej i cenowej (przy zakupie dodatku indywidualne ceny i poziomy cen) (zobacz opis ) | |||
Integracja z Google Analytics i Facebook Pixel (zobacz opis) | |||
Windykacja należności (zobacz opis) | |||
Produkty powiązane i podobne (zobacz opis) | |||
Ranking produktów (zobacz opis) | |||
Data planowanej dostawy produktów niedostępnych (zobacz opis) | |||
Dodawanie plików do produktów (zobacz opis) | |||
Znak wodny (zobacz opis) | |||
Moduł handlowca (zobacz opis) | |||
Pobieranie dokumentów w pliku PDF (zobacz opis) | |||
Możliwość wprowadzania zmian graficznych (zobacz opis) | |||
Maskowanie asortymentu (zobacz opis) | |||
Obsługa wielu walut (zobacz opis) | |||
Opcja tłumaczenia systemu na wiele języków - Google Translator (zobacz opis) | |||
Obsługa wielu wariantów produktów (zobacz opis) | |||
Atrybuty towarów (zobacz opis) | |||
Tworzenie wielu kont użytkowników dla kontrahenta (zobacz opis) | |||
Określenie płatnika dla kontrahenta (zobacz opis) | |||
299 PLN netto/mc Wybierz | 399 PLN netto/mc Wybierz | 599 PLN netto/mc Wybierz |
Umów się na bezpłatną prezentację systemu
i zobacz pełne możliwości platformy B2B

Powierzchnia na serwerze
Każdy pakiet ma określoną powierzchnię serwera. Dla Start 1 jest to 15 GB, dla Start 2 jest to 25 GB, a dla Start 3 jest to
50 GB. Powierzchnia na serwerze oznacza całkowitą powierzchnię dyskową do dyspozycji dla konkretnej instancji. Jest ona dzielona pomiędzy:
- pliki systemowe systemu operacyjnego Linux,
- dane bazy danych, synchronizowanej z systemem ERP przez aplikację inTradus – Replicator oraz zawierającej dane uzupełniane przez Klienta w PA inTradus i wprowadzane przez Klientów we front-endzie systemu, jak również inne dane autogenerowane, logi, statystyki, etc. Rozmiar samej bazy danych nie jest w żaden sposób limitowany,
- dane binarne systemu – w tym dane synchronizowane z systemu ERP (jak np. zdjęcia towarów, czy obrazy PDF dokumentów), oraz dane wprowadzane bezpośrednio przez Klienta przez Panel Administracyjny inTradus,
- dane pomocnicze, potrzebne do funkcjonowania systemu B2B – w tym np. automatycznie generowane i aktualizowane miniatury zdjęć towarów w różnych wymiarach, potrzebne do sprawnego i efektywnego ich wyświetlania w różnych miejscach systemu i na różnych urządzeniach, jak również np. pliki logów dostępowych czy logów błędu, służące do analizy i utrzymania systemu,
- kopie zapasowe bazy danych systemu, przechowywane do 7 dni wstecz,
- ewentualne inne, dodatkowe, wymagane do poprawnego funkcjonowania systemu dane, niemieszczące się w powyższych kategoriach.
* Powierzchnia na serwerze oznacza całkowitą powierzchnię dyskową do dyspozycji dla konkretnej instancji. Więcej informacji poniżej.