E-COMMERCE
Gotowa platforma B2B
dla Subiekt nexo PRO
Coraz większa grupa przedsiębiorców, decydując się na wdrożenie systemu ERP w swojej działalności, sięga po program Subiekt nexo PRO stworzony przez firmę InsERT. Niestety na rynku jest niewiele platform B2B, które są z nim zintegrowane. Podjęliśmy to wyzwanie i jako jedni z pierwszych w Polsce przygotowaliśmy platformę B2B dla Subiekt nexo PRO w modelu SaaS.
Naszą misją przy tworzeniu platformy B2B dla Subiekt nexo PRO, była chęć stworzenia rozwiązania, które śmiało można nazwać wsparciem dla działu handlowego. inTradus Start B2B spełnia tę rolę dzięki automatyzacji wielu procesów, na które zarówno handlowcy, jak i klienci, zwykle muszą poświęcić wiele swojego cennego czasu. W tym artykule dowiesz się, jakie możliwości oferuje nasza platforma B2B dla Subiekt nexo PRO oraz dlaczego warto wybrać właśnie platformę inTradus Start B2B, jeżeli chcesz rozpocząć sprzedaż hurtową w internecie.
Integracja platformy B2B z Subiekt nexo PRO
Platforma B2B inTradus posiada szerokie możliwości integracji z popularnymi systemami ERP. Jednym z nich jest zdobywający coraz większą popularność Subiekt nexo PRO, tworzony przez firmę InsERT. Połączenie z tym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem, pozwala naszej platformie B2B usprawnić funkcjonowanie w wielu obszarach prowadzenia działalności: zarządzaniu kartotekami kontrahentów i towarów, stanami magazynowymi, politykami cenowymi, obiegiem dokumentów oraz płatnościami.
Kartoteki kotrahentów
Każdy przedsiębiorca posiada w swoim systemie ERP co najmniej kilkuset kontrahentów, a często są ich nawet tysiące. Kartoteka każdego z nich zawiera ogrom informacji, które są często niezbędne do współpracy. Przepisywanie tych informacji do platformy jest nie tylko czasochłonne, ale przede wszystkim kompletnie bezcelowe, ponieważ zostały już wprowadzone do systemu ERP. Niestety, w rozwiązaniach niezintegrowanych, przepisywanie danych jest konieczne. Dzięki integracji platformy B2B z Subiekt nexo PRO, wszystkie informacje o kontrahentach zostaną automatycznie przesłane do platformy oraz będą na bieżąco aktualizowane, oszczędzając Twój czas i obniżając ryzyko błędów popełnianych podczas przepisywania.
Kartoteki towarów i stany magazynowe
To produkty są sercem każdego systemu e-commerce. Im łatwiej klient uzyska informacje na ich temat, tym szybciej złoży zamówienie. Dlatego niezmiernie ważne jest, by klient mógł samodzielnie dowiedzieć się jak najwięcej o produkcie. Dzięki integracji platformy B2B z Subiekt nexo PRO, nazwy produktów, opisy, symbole, kody EAN i zdjęcia są automatycznie przesyłane do platformy z systemu Subiekt nexo PRO, ale możesz nimi zarządzać również z poziomu platformy B2B. Dodatkowo stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane na bazie stanów z systemu ERP. Dzięki temu klienci mogą te stany wziąć pod uwagę podczas składania zamówień, a w przypadku złożenia zamawiania ponad stan, mają również świadomość, że czas realizacji może się wydłużyć.
Polityki cenowe
Handel hurtowy najczęściej wiąże się z prowadzeniem indywidualnej polityki cenowej. Odtworzenie jej na platformie wymaga jednak często dużego nakładu pracy, a dbanie o aktualizowanie zmieniających się cen staje się ogromnym wyzwaniem. Dzięki integracji platformy B2B z Subiekt nexo PRO, masz pewność, że ceny przesyłane są na bieżąco.
Platforma odtworzy indywidualne polityki cenowe, które zostały przygotowane dla klientów oraz pozwoli im na składanie zamówień właśnie w tych cenach. Platforma obsługuje również sprzedaż w wielu walutach, uwzględniając indywidualną cenę przeliczoną według aktualnego kursu NBP.
Zamówienia
Kiedy platforma udostępnia właściwe towary, we właściwych cenach, właściwym użytkownikom, chcemy by składali oni jak najwięcej zamówień. W końcu to właśnie po to otwieramy nowe kanały sprzedaży, takie jak platforma B2B. Platforma oferuje jednak dużo więcej niż przyjmowanie zamówień. Przesyła je do systemu ERP oraz generuje dokument ZK, aby handlowcy nie musieli przepisywać zamówień z platformy B2B do Subiekt nexo PRO. Informuje również klienta o statusie realizacji zamówień oraz pozwala zapoznać się z ich historią i złożyć je ponownie za pomocą kilku kliknięć.
Dokumenty
Realizacja każdego zamówienia wiąże się z generowaniem dokumentów takich jak zamówienie klienta, wydanie zewnętrzne lub oczywiście faktura sprzedaży. Niezależnie od tego, jakim kanałem sprzedaży było składane zamówienie, za sprawą integracji platformy z Subiekt nexo PRO, dokumenty z nim związane są widoczne dla klienta, więc może je w każdej chwili pobrać. Dzięki temu klient ma pełną wiedzę, nie tylko na temat historii współpracy z Twoją firmą, ale również w każdej chwili może sprawdzić chociażby termin płatności. Dzięki synchronizacji dokumentów, platforma informuje klientów również o ich obecnym stanie rozliczeń oraz limitach kredytowych.
Formy płatności
Szeroki wybór form płatności w e-commerce, to aspekt, na którym każdy zyskuje. Klienci mogą wybierać najwygodniejsze dla siebie opcje, a sprzedawcy mogą zaoferować najbardziej odpowiednie formy płatności w zależności od specyfiki danego zamówienia. Nasza platforma B2B pozwala sprzedawcy tworzyć i konfigurować formy płatności na wiele sposobów, a dzięki integracji z Subiekt nexo PRO może również zmapować zintegorować je z formami płatności z systemu ERP.
Podsumowując
Subiekt nexo PRO to system ERP, który jest coraz popularniejszy. Platforma inTradus Start B2B to jedno z pierwszych w Polsce rozwiązań SaaS dla e-commerce, które posiada z nim integrację. Za jej sprawą, platforma posiada funkcje, które dają wiele korzyści i możliwości zarówno sprzedawcom, jak i klientom. Dodatkowo, dzięki integracji platformy B2B z Subiekt nexo PRO, sprzedawcy mogą wykorzystać szereg automatyzacji i wyeliminować wiele procesów sprzedażowych, które musieli wykonywać ręcznie. Mając to wszystko na uwadze, możemy śmiało powiedzieć, że nasza platforma B2B dla Subiekt nexo PRO to nie tylko nowy kanał sprzedaży, ale również wsparcie działu handlowego Twojej firmy.
Jeśli chcesz poznać platformę B2B, która sprzedaje i spełnia oczekiwania klientów biznesowych – zapisz się na prezentację.