Funkcje systemu
Obsługa
statusów zamówień
Dostępne w pakiecie: Start 1 / Start 2 / Start 3
Automatyczna zmiana statusu zamówienia
W platformie B2B możesz skorzystać z domyślnego mechanizmu zarządzającego statusem zamówienia w sposób w pełni automatyczny. inTradus sam nadaje 3 statusy – pierwszy to zamówienie ze statusem „zapisane„. To zamówienie, na podstawie którego system wygenerował dokument ZK w programie Subiekt GT, Subiekt nexo PRO lub Navireo. Drugi status to „zrealizowane„, który jest nadawany w momencie wystawienia faktury lub wydania zewnętrznego do dokumentu ZK. Trzeci natomiast to odrzucone, który jest nadawany w momencie usunięcia ZK z systemu ERP.
Statusy oparte na flagach
Jeśli chcesz mieć większe możliwości w zakresie określania statusów zamówienia i zarządzania nimi – możesz wykorzystać flagi.
Zmiana następuje na bazie ręcznej zmiany flagi na zamówieniu. Ta konfiguracja platformy wymaga dodatkowego działania po stronie osoby realizującej zamówienie (musi ona pamiętać o zmianach statusów wraz z kolejnymi etapami realizacji zamówienia), ale zaletą tego podejścia jest większa elastyczność w modelowaniu procesu realizacji zamówienia i komunikowania przebiegu tego procesu do klienta.
W przypadku Navireo oraz Subiekta nexo PRO mamy możliwość nadawania flag do zamówień, w Subiekcie GT wymagane jest dokupienie Zielonego lub Czerwonego Plusa do Subiekta GT, aby korzystać z funkcji nadawania flag do ZK.
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?