Przejdź do treści

Obsługa
statusów zamówień

Dostępne w pakiecie: Start 1 / Start 2 / Start 3

Automatyczna zmiana statusu zamówienia

W platformie B2B możesz skorzystać z domyślnego mechanizmu zarządzającego statusem zamówienia w sposób w pełni automatyczny. inTradus sam nadaje 3 statusy – pierwszy to zamówienie ze statusem „zapisane„. To zamówienie, na podstawie którego system wygenerował dokument ZK w programie Subiekt GT, Subiekt nexo PRO lub Navireo. Drugi status to „zrealizowane„, który jest nadawany w momencie wystawienia faktury lub wydania zewnętrznego do dokumentu ZK. Trzeci natomiast to odrzucone, który jest nadawany w momencie usunięcia ZK z systemu ERP.

Statusy oparte na flagach

Jeśli chcesz mieć większe możliwości w zakresie określania statusów zamówienia i zarządzania nimi – możesz wykorzystać flagi.
Zmiana następuje na bazie ręcznej zmiany flagi na zamówieniu. Ta konfiguracja platformy wymaga dodatkowego działania po stronie osoby realizującej zamówienie (musi ona pamiętać o zmianach statusów wraz z kolejnymi etapami realizacji zamówienia), ale zaletą tego podejścia jest większa elastyczność w modelowaniu procesu realizacji zamówienia i komunikowania przebiegu tego procesu do klienta.
W przypadku Navireo oraz Subiekta nexo PRO mamy możliwość nadawania flag do zamówień, w Subiekcie GT wymagane jest dokupienie Zielonego lub Czerwonego Plusa do Subiekta GT, aby korzystać z funkcji nadawania flag do ZK.
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?
Jak wygląda platforma b2b inTradus START