Przejdź do treści

Sprawna obsługa klientów
hurtowych i detalicznych

Aleksandra Błaszczak
Czas czytania: 5 min.
Firma FH Dorota to największa firma rowerowa w województwie łódzkim. Oferuje szeroki asortyment części i akcesoriów rowerowych. Nasz Klient potrzebował rozwiązania, które umożliwi sprawną obsługę klientów hurtowych, z możliwością złożenia zamówienia również przez klientów detalicznych dlatego wybrał platformę B2B inTradus Start w modelu B2B + B2C.
System został zintegrowany z Subiektem GT, dzięki czemu nastąpiła automatyzacja procesów i odciążenie pracowników przy równoczesnym zapewnieniu komfortu zamawiania online dla klientów FH Dorota. Dodatkowo platforma została dostosowana do identyfikacji wizualnej klienta.
Najważniejsze aspekty wdrożenia
AUTOMATYZACJA
PROCESÓW
SPRZEDAŻ
B2B ORAZ B2C
STABILNOŚĆ
INTEGRACJI
IDENTYFIKACJA
WIZUALNA

Automatyzacja procesów

Najważniejsza dla klienta była automatyzacja procesów. Ze względu na to, że pracownicy są mocno obciążeni zadaniami, platforma miała za zadanie przede wszystkim ich wspierać, a nie generować dodatkowych obowiązków. Sprostanie tym oczekiwaniom było możliwe dzięki wdrożeniu platformy B2B zintegrowanej z systemem Subiekt GT, na którym pracuje FH Dorota.

Docenione przez klienta:

Połączenie sprzedaży B2B i B2C

FH Dorota chciała umożliwić zakupy online zarówno klientom hurtowym jak i detalicznym. Z tego powodu wdrożyliśmy platformę B2B, która posiada możliwość złożenia zamówienia przez użytkownika B2C lub osobę niezalogowaną, nie posiadającą konta.

Docenione przez klienta:

Stabilność integracji

Jeżeli platforma B2B/B2C ma za zadanie zwiększyć sprzedaż, minimalnie obciążając pracowników przy obsłudze tego kanału, integracja z Subiektem GT musi być stabilna i przebiegać bez zakłóceń. Chcąc zaoferować FH Dorota stabilną wymianę danych, oddaliśmy w ich ręce aplikację, którą stworzyliśmy i rozwijamy od 2006 roku. Dzięki temu możemy wziąć odpowiedzialność za wymianę danych i mieć pewność, że jest ona na najwyższym poziomie.

Docenione przez klienta:

Dopasowanie platformy B2B do identyfikacji wizualnej klienta

Platforma inTradus Start pozwala na szybkie uruchomienie sprzedaży online m.in. dlatego, że oferuje gotowy szablon graficzny. Również daje możliwości dopasowania go do własnej identyfikacji wizualnej, zmieniając kolory poszczególnych elementów w arkuszach CSS.

Docenione przez klienta:

Efekty wdrożenia

Szybko uruchomiony system

Platforma B2B została wdrożona w ciągu kilku dni od podpisania umowy. W efekcie niewiele czasu upłynęło od decyzji o wdrożeniu do pierwszych zamówień złożonych online przez klientów FH Dorota.
Większość danych prezentowanych na stronie zostało zaimportowanych z Subiekta GT, dzięki czemu nakład pracy po stronie FH Dorota ograniczył się do uzupełnienia stron z treścią (Regulamin, Polityka prywatności, treść o firmie, dane kontaktowe).

Platforma dopasowana do indentyfikacji klienta

Szata graficzna została dopasowana do identyfikacji wizualnej klienta w ramach zmian w arkuszu CSS.

Łatwa obsługa zamówień B2B oraz B2C

Obecnie z platformy korzystają zarówno klienci detaliczni jak i hurtowi przy minimalnym zaangażowaniu pracowników w obsługę sprzedaży online.

Aleksandra Błaszczak

Pasjonatka e-biznesu i komandoska digital marketingu. Sprawnie i skutecznie zarządza projektami IT w branży e-commerce, wspierając klientów na każdym etapie powstawania i działania sklepów internetowych oraz platform B2B. Jej mocną stroną są analizy biznesowe. Orędowniczka optymalizacji i doskonalenia się, wierząca w siłę zmian dokonującą się małymi kroczkami.
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?
Jak wygląda platforma b2b inTradus START