fbpx

Demo platformy B2B

inTradus start platforma B2B responsive

Zapraszamy do platformy B2B – inTradus Start,
w jej najwyższej wersji, z pełnym dostępnym zakresem funkcjonalnym.
W wersji demo można zalogować się na konto klienta i zobaczyć jak platforma 
wesprze go w codziennej pracy i ułatwi składanie zamówień.

Zapisz się na prezentację



    Wypełnij formularz, aby ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji lub zobacz demo platformy B2B

    Prezentację przeprowadzimy zdalnie, przez internet. Podczas prezentacji odpowiemy na Twoje pytania i pokażemy jak działa wymiana danych między platformą B2B, a systemem ERP. Zaprezentujemy również panel administracyjny.

    Często zadawane pytania:

    Od momentu podpisania umowy w ciągu kilku dni uruchomimy platformę B2B na domenie technicznej. Następnie dane o produktach, cenach, stanach magazynowych, dokumentach i kontrahentach zostaną przesłane z sytemu ERP do platformy B2B. Wystarczy uzupełnić treść stron informacyjnych, ustawić sposoby dostaw i płatności. Kiedy dasz nam znać, że wszystko jest gotowe, opublikujemy platformę na docelowej domenie.

    Najpierw wybierasz pakiet funkcjonalny, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym temacie – skontaktuj się z nami. 

    Przed zakupem warto również umówić się na zdalną prezentację systemu, podczas której zobaczysz jak działa plaforma, na czym polega jej integracja z ERP. Odpowiemy też na Twoje pytania. 

    Następnie przygotujemy ofertę i umowę. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wdrożenie, które odbędzie się do 7 dni od momentu podpisania umowy i opłacenia faktury na pierwszy okres rozliczeniowy. 

    Nie musisz. Możemy podpiąć bezpłatny certyfikat SSL (Let’s encrypt) do Twojej platformy. Jeśli  posiadasz zakupiony certyfikat SSL – podepniemy go do witryny.

    Zmiana pakietu jest możliwa w dowolnym momencie.

    Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Można skorzystać z dodatkowo płatnych usług wsparcia przy zmianach w stylach .css platformy, które rozliczane są godzinowo, po stawce zgodnej z aktualnym cennikiem.

    Sfera do Subiekta GT nie jest wymagana.

    Cały czas monitorujemy  działanie platformy w ramach usługi cloud services. Jeśli pojawi się problem z przesyłaniem danych między platformą inTradus a systemem Subiekt GT/Navireo – skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia przyczyny problemów i ich wyeliminowania. Wszystko po to, by dane na platformie były zawsze aktualne.

    Platforma B2B zostanie przepięta na wskazaną przez Ciebie domenę lub subdomenę.

    Tak, oferujemy kontakt z opiekunem w trakcie wdrożenia (4h) oraz udostępnimy wszystkie niezbędne instrukcje oraz filmy instruktażowe. Przez miesiąc od wdrożenia również możesz kontaktować się z opiekunem, który będzie odpowiadał na Twoje pytania i rozwiewał wątpliwości. 

    Aktualna wersja SubiektGT/Navireo, MSSQL z aktualnym wsparciem Microsoft,. NET4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe.

    lat doświadczenia
    +
    specjalistów z pasją
    +
    wdrożonych rozwiązań e-commerce

    Szukasz indywidualnego rozwiązania

    zaprojektowanego specjalnie dla Ciebie?