Prezentacja online platformy B2B

Wypełnij formularz, aby ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji lub zobacz demo platformy B2B

Prezentację przeprowadzimy zdalnie, przez internet. Podczas prezentacji odpowiemy na Twoje pytania i pokażemy jak działa wymiana danych między platformą B2B, a systemem ERP. Zaprezentujemy również panel administracyjny.

Zapisz się na prezentację


inTradus start platforma B2B responsive

Demo platformy B2B

Zapraszamy do platformy B2B – inTradus Start,
w jej najwyższej wersji, z pełnym dostępnym zakresem funkcjonalnym. W wersji demo można zalogować się na konto klienta i zobaczyć jak platforma wesprze go w codziennej pracy i ułatwi składanie zamówień.

Często zadawane pytania:

Od momentu podpisania umowy w ciągu kilku dni uruchomimy platformę B2B na domenie technicznej. Następnie dane o produktach, cenach, stanach magazynowych, dokumentach i kontrahentach zostaną przesłane z sytemu ERP do platformy B2B. Wystarczy uzupełnić treść stron informacyjnych, ustawić sposoby dostaw i płatności. Kiedy dasz nam znać, że wszystko jest gotowe, opublikujemy platformę na docelowej domenie.

Najpierw wybierasz pakiet funkcjonalny, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym temacie – skontaktuj się z nami. 

Przed zakupem warto również umówić się na zdalną prezentację systemu, podczas której zobaczysz jak działa plaforma, na czym polega jej integracja z ERP. Odpowiemy też na Twoje pytania. 

Następnie przygotujemy ofertę i umowę. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wdrożenie, które odbędzie się do 7 dni od momentu podpisania umowy i opłacenia faktury na pierwszy okres rozliczeniowy. 

Nie musisz. Możemy podpiąć bezpłatny certyfikat SSL (Let’s encrypt) do Twojej platformy. Jeśli  posiadasz zakupiony certyfikat SSL – podepniemy go do witryny.

Zmiana pakietu jest możliwa w dowolnym momencie.

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Można skorzystać z dodatkowo płatnych usług wsparcia przy zmianach w stylach .css platformy, które rozliczane są godzinowo, po stawce zgodnej z aktualnym cennikiem.

Sfera do Subiekta GT nie jest wymagana.

Cały czas monitorujemy  działanie platformy w ramach usługi cloud services. Jeśli pojawi się problem z przesyłaniem danych między platformą inTradus a systemem Subiekt GT/Navireo – skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia przyczyny problemów i ich wyeliminowania. Wszystko po to, by dane na platformie były zawsze aktualne.

Platforma B2B zostanie przepięta na wskazaną przez Ciebie domenę lub subdomenę.

Tak, oferujemy kontakt z opiekunem w trakcie wdrożenia (4h) oraz udostępnimy wszystkie niezbędne instrukcje oraz filmy instruktażowe. Przez miesiąc od wdrożenia również możesz kontaktować się z opiekunem, który będzie odpowiadał na Twoje pytania i rozwiewał wątpliwości. 

Aktualna wersja SubiektGT/Navireo, MSSQL z aktualnym wsparciem Microsoft,. NET4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe.

lat doświadczenia
+
specjalistów z pasją
+
wdrożonych rozwiązań e-commerce

Szukasz indywidualnego rozwiązania

zaprojektowanego specjalnie dla ciebie?​

Bitnami