Jeśli w swoim asortymencie posiadasz towary, które występują w wielu wariantach (np. rozmiarowych lub kolorystycznych) – możesz zaprezentować je na platformieB2B w postaci jednego towaru dostępnego w wielu opcjach, do wyboru. Warianty te mogą różnić się dostępnością, ceną, zdjęciem, opisami. Ich zgrupowanie pod jednym towarem pozwala na wygodniejszeprzeglądanielist i zamawianie. Dodatkowo użytkownik wie, w jakim zakresie opcji może dokonać wyboru – nie przegapi żadnego rozmiaru czy wersji kolorystycznej.
To wszystko wpływa na jego pozytywnedoświadczenia zakupowe oraz przekłada się na większąsprzedaż (użytkownik nie pominie opcji, którą chętnie by zamówił, gdyby wiedział, że jest ona do wyboru).
Na listach towarów możesz prezentować warianty:
każdy osobno
model z opcją rozwinięcia wariantów i zamówienia ich (bez konieczności wejścia w kartę produktu)
jako model (zamawianie wymaga przejścia na kartę produktu)
Wybierz tę opcję, która najlepiej sprawdzi się w Twoim biznesie.
Prezentacja na karcie towaru
Na karcie towaru zobaczysz pierwszywariant (składnik dodany do kompletu w Subiekt GT/Subiekt nexo PRO/Navireo). Wszystkie dane (stan, cena, zdjęcie i opisy) będą odnosiły się do tego wariantu. Na liście rozwijanej kontrahent widzi wszystkieinnewarianty tego towaru i może wybrać dowolny z nich. W momencie wyboru dane zmienią się na te, które dotyczą wskazanego wariantu.
Jeśli chcemy zgrupowaćkilka wariantów produktu na jednej karcie towaru korzystamy z mechanizmu kompletówwirtualnych w Subiekcie GT/Subiekt nexo PRO/Navireo. W tym celu tworzymy głównąkartotekętowaru (model) i oznaczamy ją jako komplet. W składniki zaliczamy kartoteki produktów, które są wariantami danego modelu. Nadajemy kartotece modelu cechę kompletwirtualny, co pozwoli platformie inTradus odpowiednio wyświetlić kartę towaru dostosowaną do prezentacji wariantów.