Funkcje systemu
Moduł
aktualności
Dostępne w pakiecie: Start 1 / Start 2 / Start 3
Klienci zawsze informowani na bieżąco
Moduł do tworzenia aktualności pozwala Ci przekazywać kontrahentom ważne informacje np.:
- zaprosić na targi, w których weźmie udział Twoja firma,
- poinformować o zmianie w terminie dostawy,
- zapowiedzieć okres urlopowy i uprzedzić o innym trybie realizacji zamówień w tym czasie,
- udostępnić informację o nowych produktach, które pojawią się w ofercie itp.
Kategorie aktualności i opcje publikacji
Aktualności możesz kategoryzować. Dzięki temu uporządkujesz informacje (np. niektóre newsy będą dotyczyły tylko produktów, inne ważnych wydarzeń, a jeszcze inne zmian w terminach dostaw itd.). Możesz też wyświetlać każdą z tych kategorii newsów na osobnej stronie.
Pojedynczy news może być opublikowany od razu, może mieć określoną przyszłą datę publikacji lub funkcjonować jako szkic czekający na publikację ręczną (kiedy praca nad nim się zakończy). Każdy ma tytuł, wstęp (tzw. zajawkę) oraz pełną treść. Może być wzbogacony o zdjęcie główne, które reprezentuje go na liście aktualności. Może posiadać również więcej zdjęć, osadzonych już w ramach treści i widocznych po wyświetleniu pełnego artykułu.
Potrzebujesz platformy B2B na dobry START?