Pakiet Start 3
Zapytaj o pakiet Start 3
Twoja platforma B2B
w 3 prostych krokach
URUCHOMIENIE
Uruchomimy Twoją platformę B2B na domenie technicznej na naszych serwerach w chmurze
SYNCHRONIZACJA
Twoje dane o produktach zostaną przesłane z systemu ERP do platformy.
GOTOWE – SPRZEDAWAJ!
Kiedy wszystko będzie gotowe, opublikujemy platformę pod Twoją domeną i powiadomimy Twoich klientów o możliwości zamawiania online.
Często zadawane pytania:
Od momentu podpisania umowy w ciągu kilku dni uruchomimy platformę B2B na domenie technicznej. Następnie dane o produktach, cenach, stanach magazynowych, dokumentach i kontrahentach zostaną przesłane z sytemu ERP do platformy B2B. Wystarczy uzupełnić treść stron informacyjnych, ustawić sposoby dostaw i płatności. Kiedy dasz nam znać, że wszystko jest gotowe, opublikujemy platformę na docelowej domenie.
Najpierw wybierasz pakiet funkcjonalny, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym temacie – skontaktuj się z nami.
Przed zakupem warto również umówić się na zdalną prezentację systemu, podczas której zobaczysz jak działa plaforma, na czym polega jej integracja z ERP. Odpowiemy też na Twoje pytania.
Następnie przygotujemy ofertę i umowę. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wdrożenie, które odbędzie się do 7 dni od momentu podpisania umowy i opłacenia faktury na pierwszy okres rozliczeniowy.
Nie musisz. Możemy podpiąć bezpłatny certyfikat SSL (Let’s encrypt) do Twojej platformy. Jeśli posiadasz zakupiony certyfikat SSL – podepniemy go do witryny.
Zmiana pakietu jest możliwa w dowolnym momencie.
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Można skorzystać z dodatkowo płatnych usług wsparcia przy zmianach w stylach .css platformy, które rozliczane są godzinowo, po stawce zgodnej z aktualnym cennikiem.
Sfera do Subiekta GT nie jest wymagana.
Cały czas monitorujemy działanie platformy w ramach usługi cloud services. Jeśli pojawi się problem z przesyłaniem danych między platformą inTradus a systemem Subiekt GT/Navireo – skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia przyczyny problemów i ich wyeliminowania. Wszystko po to, by dane na platformie były zawsze aktualne.
Tak, oferujemy kontakt z opiekunem w trakcie wdrożenia (4h) oraz udostępnimy wszystkie niezbędne instrukcje oraz filmy instruktażowe. Przez miesiąc od wdrożenia również możesz kontaktować się z opiekunem, który będzie odpowiadał na Twoje pytania i rozwiewał wątpliwości.
Aktualna wersja SubiektGT/Navireo, MSSQL z aktualnym wsparciem Microsoft,. NET4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe.