MOŻLIWOŚCI PLATFORMY B2B

Obsługa statusów zamówień

Automatyczna zmiana statusu zamówienia

W platformie B2B możesz skorzystać z domyślnego mechanizmu zarządzającego statusem zamówienia w sposób w pełni automatyczny. inTradus sam nadaje 2 statusy – pierwszy to zamówienie ze statusem “zapisane“. To zamówienie, które zostało przesłane do Subiekt GT/Navireo i powstało na jego bazie ZK. Drugi status to “zrealizowane“, który jest nadawany w momencie wystawienia faktury do dokumentu ZK.

Statusy oparte na flagach

Jeśli chcesz mieć większe możliwości w zakresie określania statusów zamówienia i zarządzania nimi – możesz wykorzystać flagi na zamówieniach. Definiujesz własne nazwy statusów, a ich zmiana następuje na bazie ręcznej zmiany flagi na zamówieniu.  Ta konfiguracja platformy wymaga dodatkowego działania po stronie osoby realizującej zamówienie (musi pamiętać o zmianach statusów wraz z kolejnymi etapami realizacji zamówienia), ale zaletą tego podejścia jest większa elastyczność w modelowaniu procesu realizacji zamówienia i  komunikowania przebiegu tego procesu do klienta.

W przypadku Navireo mamy możliwość nadawania flag do zamówień, w Subiekcie GT wymagane jest dokupienie Zielonego lub Czerwonego Plusa do Subiekta GT, aby korzystać z funkcji nadawania flag do ZK.

Umów się na darmową prezentację online

i zobacz pełne możliwości platformy B2B

Bitnami