fbpx

CASE STUDY

Sprawna obsługa klientów
hurtowych i detalicznych

REALIZACJA DLA FH DOROTA

Firma FH Dorota to największa firma rowerowa w województwie łódzkim. Oferuje szeroki asortyment części i akcesoriów rowerowych. Nasz Klient potrzebował rozwiązania, które umożliwi sprawną obsługę klientów hurtowych, z możliwością złożenia zamówienia również przez klientów detalicznych dlatego wybrał platformę B2B inTradus Start w modelu B2B + B2C.

System został zintegrowany z Subiektem GT, dzięki czemu nastąpiła automatyzacja procesów i odciążenie pracowników przy równoczesnym zapewnieniu komfortu zamawiania online dla klientów FH Dorota. Dodatkowo platforma została dostosowana do identyfikacji wizualnej klienta.

Automatyzacja procesów

Najważniejsza dla klienta była automatyzacja procesów. Ze względu na to, że pracownicy są mocno obciążeni zadaniami, platforma miała za zadanie przede wszystkim ich wspierać, a nie generować dodatkowych obowiązków. Sprostanie tym oczekiwaniom było możliwe dzięki wdrożeniu platformy B2B zintegrowanej z systemem Subiekt GT, na którym pracuje FH Dorota.
platforma-b2b-integracja-z-subiektem-navireo
platforma-b2b-integracja-z-subiektem-navireo

Docenione przez klienta

Połączenie sprzedaży B2B i B2C

FH Dorota chciała umożliwić zakupy online zarówno klientom hurtowym jak i detalicznym. Z tego powodu wdrożyliśmy platformę B2B, która posiada możliwość złożenia zamówienia przez użytkownika B2C lub osobę niezalogowaną, nie posiadającą konta.

Docenione przez klienta

Stabilność integracji

Jeżeli platforma B2B/B2C ma za zadanie zwiększyć sprzedaż, minimalnie obciążając pracowników przy obsłudze tego kanału, integracja z Subiektem GT musi być stabilna i przebiegać bez zakłóceń. Chcąc zaoferować FH Dorota stabilną wymianę danych, oddaliśmy w ich ręce aplikację, którą stworzyliśmy i rozwijamy od 2006 roku. Dzięki temu możemy wziąć odpowiedzialność za wymianę danych i mieć pewność, że jest ona na najwyższym poziomie.
 
platforma-b2b-integracja z Subiektem GT, Navireo

Docenione przez klienta

Dopasowanie platformy B2B do identyfikacji wizualnej klienta

Platforma inTradus Start pozwala na szybkie uruchomienie sprzedaży online m.in. dlatego, że oferuje gotowy szablon graficzny. Również daje możliwości dopasowania go do własnej identyfikacji wizualnej, zmieniając kolory poszczególnych elementów w arkuszach CSS.

Docenione przez klienta

Efekt wdrożenia

Platforma B2B została wdrożona w ciągu kilku dni od podpisania umowy. W efekcie niewiele czasu upłynęło od decyzji o wdrożeniu do pierwszych zamówień złożonych online przez klientów FH Dorota. Większość danych prezentowanych na stronie zostało zaimportowanych z Subiekta GT, dzięki czemu nakład pracy po stronie FH Dorota ograniczył się do uzupełnienia stron z treścią (Regulamin, Polityka prywatności, treść o firmie, dane kontaktowe). Szata graficzna została dopasowana do identyfikacji wizualnej klienta w ramach zmian w arkuszu CSS. Obecnie z platformy korzystają zarówno klienci detaliczni jak i hurtowi przy minimalnym zaangażowaniu pracowników w obsługę sprzedaży online.

Platforma inTradus w Twojej firmie

Umów się na bezpłatną prezentację systemu

Pozostałe artykuły