fbpx

Sprawna obsługa klientów hurtowych i detalicznych w FH Dorota

Firma FH Dorota potrzebowała rozwiązania, które umożliwi sprawną obsługę klientów hurtowych,
z możliwością złożenia zamówienia również przez klientów detalicznych. Klient wybrał platformę B2B inTradus Start w modelu B2B+B2C. System został zintegrowany z Subiektem GT, dzięki czemu nastąpiła automatyzacja procesów odciążenie pracowników przy równoczesnym zapewnieniu komfortu zamawiania online dla klientów FH Dorota.

Automatyzacja procesów
Najważniejsza dla klienta była automatyzacja procesów. Ze względu na to, że pracownicy są mocno obciążenie zadaniami, platforma miała za zadanie przede wszystkim ich wspierać, a nie generować dodatkowych obowiązków. Sprostanie tym oczekiwaniom było możliwe dzięki wdrożeniu platformy B2B zintegrowanej z systemem Subiekt GT, na którym pracuje FH Dorota.

Klient docenił
  • automatyczną wymianę danych między Subiektem GT a inTradusem,
  • automatyczne powiadomienia e-mail wysłane do klientów (np. o zmianie statusu zamówienia czy przyjęciu na stan niedostępnych produktów, które interesowały użytkownika).
  • automatyczne tworzenie dokumentu ZK na bazie zamówień z Internetu,
  • automatyczne zakładanie kartoteki kontrahenta w wyniku rejestracji.

Połączenie sprzedaży B2B i B2C
FH Dorota chciała umożliwić zakupy online zarówno klientom hurtowym jak i detalicznym. Z tego powodu wdrożyliśmy platformę B2B, która posiada możliwość złożenia zamówienia przez użytkownika B2C lub osobę niezalogowaną, nie posiadającą konta.

Klient docenił
  • możliwość sprzedaży do 2 grup klientów za pomocą jednej platformy,
  • możliwość wyświetlania cen detalicznych użytkownikom niezalogowanym i indywidualnych cenników dla klienta B2B, którzy logują się do systemu, aby złożyć zamówienie.
Stabilność integracji Jeżeli platforma B2B/B2C ma za zadanie zwiększyć sprzedaż, minimalnie obciążając pracowników przy obsłudze tego kanału, integracja z Subiektem GT musi być stabilna i przebiegać bez zakłóceń. Chcąc zaoferować FH Dorota stabilną wymianę danych, oddaliśmy w ich ręce aplikację, którą stworzyliśmy i rozwijamy od 2006 roku. Dzięki temu możemy wziąć odpowiedzialność za wymianę danych i mieć pewność, że jest ona na najwyższym poziomie.
Klient docenił
  • stabilność procesu wymiany danych,
  • częstotliwość wymiany danych (co minutę),
  • usługi monitringu wymiany danych.
Dopasowanie platformy B2B do identyfikacji wizualnej klienta Platforma inTradus Start pozwala na szybkie uruchomienie sprzedaży online m.in. dlatego, że oferuje gotowy szablon graficzny. Również daje możliwości dopasowania go do własnej identyfikacji wizualnej, zmieniając kolory poszczególnych elementów w arkuszach CSS.

Klient docenił

  • możliwość wprowadzania zmian w szablonie za pomocą arkusza styli CSS,
  • możliwość zlecenia nam wykonania usług dopasowania szablonu do własnej identyfikacji wizualnej.
EFEKT WDROŻENIA
Platforma B2B została wdrożona w ciągu kilku dni od podpisania umowy. W efekcie niewiele czasu upłynęło od decyzji o wdrożeniu do pierwszych zamówień złożonych online przez klientów FH Dorota. Większość danych prezentowanych na stronie zostało zaimportowanych z Subiekta GT, dzięki czemu nakład pracy po stronie FH Dorota ograniczył się do uzupełnienia stron z treścią (Regulamin, Polityka prywatności, treść o firmie, dane kontaktowe). Szata graficzna została dopasowana do identyfikacji wizualnej klienta w ramach zmian w arkuszu CSS. Obecnie z platformy korzystają zarówno klienci detaliczni jak i hurtowi przy minimalnym zaangażowaniu pracowników w obsługę sprzedaży online.

Umów się na bezpłatną prezentację systemu

i zobacz pełne możliwości platformy B2B

Sklep internetowy B2C